قطره | مقالات تبلیغات | تجارت الکترونیک

جدیدترین مطالب و مقالات تبلیغات , موفقیت , تجارت الکترونیک و بازاریابی شبکه ای

سیستم خنک‌کننده استثنایی گوشی متفاوت ایسوس

پس از عرضه گوشی گیمینگ ROG Phone 6 Pro، برخی این سوال را داشتند که چه اتفاقی برای نسخه Ultimate افتاده است. ایسوس بیش از دو ماه نیاز داشت تا از محصول متفاوت خود رونمایی کند. 

نسخه Ultimate گوشی ایسوس روگ تقریباً از هر نظر با ۶ Pro یکسان است، به جز چهار چیز: رنگ جدید خاکستری – فضایی، پردازنده قوی‌تر MediaTek Dimensity 9000، رم سریع‌تر و طراحی جدید “AeroActive Portal” برای دمیدن هوای خنک به پره های حسگر حرارت داخلی آن که به عنوان هیت سینک مخفف شده است.

«Aeroactive Portal» یک دریچه است که با اتصال خنک‌کننده جانبی به تلفن همراه باز می‌شود، به طوری که بخشی از باد خنک تولید شده توسط فن (با سرعت تقریباً ۱۰۰۰ سی سی در ثانیه) از طریق یک تونل باد به داخل هیت سینک هدایت می شود تا هوای گرم داخلی را از شکاف بالایی خارج کند. این ویژگی برای کمک به حفظ سلامت دستگاه در مدت زمان طولانی‌تر در حین بازی و پردازش‌های سنگین مفید است.

 

 

دریچه AeroActive در این تلفن همراه زمانی باز می‌شود که به یک خنک کننده AeroActive 6 متصل شود. این خنک‌کننده همراه با تلفن عرضه می‌شود. دستگاه خنک کننده AeroActive 6 تنها خنک کننده‌ای بازار تلفن‌همراه است که نیازی به نیروی اضافی خارجی برای خنک کردن دستگاه ندارد.

 

 

یکی از ویژگی‌های فانتری این تلفن همراه نمایشگر رنگی “ROG Vision” قابل تنظیم در پشت دستگاه است که علاوه بر نمایش اعلان‌ها برای مطلع شدن از میزان شارژ باتری کاربرد دارد.

ارسال دیدگاه جدید
از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.

دیدگاهی ارسال نشده است!