قطره | مقالات تبلیغات | تجارت الکترونیک

جدیدترین مطالب و مقالات تبلیغات , موفقیت , تجارت الکترونیک و بازاریابی شبکه ای

چیزی که افراد موفق در خانه هایشان دارند

  • موفقیت
  • 26th نوامبر 2016
  • بازدید
  • 0 دیدگاه

موفقیت در پیروزی خلاصه نمی شود بلکه شامل عادات روزمره، رشد،

پیشرفت و تصمیم هایی است که در زندگی می گیرید. تعجب ندارد اگر تمام افراد موفق، خصوصیاتی مشابه داشته باشند. همه آنها لوازمی در خانه خود دارند که موجب افزایش تمرکز، برقراری ارتباط بیشتر با خانواده و رشد و پیشرفت شان می شود. ما نام تعدادی از آنها را برایتان آورده ایم تا شما هم الگو بگیرید.

536486_836

. لوازم ورزشی

یکی از چیزهایی که افراد موفق در خانه هایشان دارند، وسیله ای است که آنها را به ورزش کردن ترغیب می کند. من خرید لوازم ورزشی گران قیمت مانند تردمیل و دوچرخه را پیشنهاد نمی کنم، این وسیله می تواند یک تشک یوگا، طناب بازی، هولاهوپ، دمبل یا حتی فضایی باز برای ورزش کردن باشد. شاید باشگاه ورزشی از خانه شما دور باشد و گاهی حوصله رفتن به آنجا را نداشته باشید اما با وجود این لوازم، دیگر هیچ بهانه ای برای ورزش نکردن نخواهید داشت.

۲٫ کتاب هایی الهام بخش

حتی موفق ترین افراد هم گاهی نیاز به انگیزه دارند. در این شرایط کتاب بهتر از هر چیز دیگری عمل می کند. کتاب هایی که رازهای موفقیت افراد، دلایل شکست، سدهای پیش رو و شیوه درست کار و زندگی را بیان می کند و به شما انگیزه ادامه زندگی و دنبال کردن هدف هایتان را می دهد.

۳٫ مکانی آرام برای کار کردن

افراد موفق گاهی مجبورند در خانه هم کار کنند. اما محل کار آنها در خانه مکانی دنج و آرام است. جایی که هیچ عاملی برای حواس پرتی وجود ندارد و به خوبی می توانند بر کارهای خود تمرکز کنند.

این روش فوایدی دارد که مهمترین آن بالا رفتن سرعت کار است. به جای این که ۴ ساعت جلوی تلویزیون بنشینید و مدام حواس تان حین کار پرت شود، در اتاق کارتان را می بندید و با تمرکز کامل کارهایتان را در عرض ۱ تا ۲ ساعت تمام خواهید کرد.

۴٫ دفترچه ای برای یادداشت اهداف

در زندگی افراد ۳ نوع هدف وجود دارد: اهداف بلند مدت مانند تصمیم هایی که آغاز سال نو می گیرید. اهداف کوتاه مدت مانند پروژه های چند هفته ای و اهداف روزانه که به سادگی قابل انجام هستند. افراد موفق این توانایی را دارند که تمام این اهداف را در کنار هم به خوبی برنامه ریزی کنند و پیش ببرند که بهترین راه هم تهیه یک دفترچه یادداشت است. از دفترچه یادداشت کوچک که قابل حمل در کیف یا کیف پول است، استفاده کنید.

۵٫ میز و صندلی کار مناسب

شما مقالات زیادی درباره شیوه درست نشستن می خوانید اما آن را در زندگی خود به کار نمی گیرید. هنگامی که ساعت ها پشت میز می نشینید و غرق کار می شوید، شیوه صحیح درست نشستن را فراموش می کنید اما این را بدانید که بدن سالم منجر به ذهن سالم، خلاق و فعال می شود. بنابراین در انتخاب میز و صندلی کار خود نهایت دقت را به خرج دهید.

۶٫ نمایش تصویری اهداف

من در خانه ام یک وایت برد دارم و هر چند وقت یک بار روی آن مراحل پیشرفت اهدافم را با جدولی نشان می دهم. نمایش تصویری اهداف به شما کمک می کند تا تمرکز و تسلط بیشتری بر آن داشته باشید.

۷٫ یخجالی پر از مواد غذایی سالم

غذای سالم از الزامات زندگی هر فردی است و افراد موفق این را به خوبی درک کرده اند. مصرف مواد غذایی سالم منجر به ذهنی سالم می شود. بنابراین هله هوله ها را دور بریزید و به دنبال غذاهای سالم تری باشید تا انرژی کافی را برای فکر کردن به اهداف تان بدست آورید.

۸٫ میزغذاخوری به دور از تلویزیون

افراد موفق قادرند میان زندگی و کار خود تعادل برقرار کنند. آنها میز غذاخوری را به دور از تلویزیون قرار می دهند تا بتوانند غذای خود را با تمرکز و آرامش بیشتری میل کنند و درباره اتفاقاتی که در طول روز گذشت با هم به گفتگو بنشینند.

مانیتورها همه جا هستند. یک فرد به طور متوسط از ۶۰ دقیقه، ۴۵ دقیقه خود را در مقابل مانیتور می گذراند. بنابراین فیلم دیدن یا بازی کامپیوتری فرصت خوبی برای استراحت کردن مغز شما نیست. به جای آن به دنبال سرگرمی باشید که به جای مغزتان، دست تان را درگیر کند. نقاشی کردن، ساز زدن، باغبانی، معرق کاری یا هر چیزی غیرمرتبط با مانیتور، گزینه خوبی است.

بیشتر افراد موفق جهان برخی یا تمام لوازم نامبرده را در خانه خود دارند. نکته مهم این است که بتوانید در حین پیشرفت کاری، آرامش و عشق را نیز در خانه خود تجربه کنید. با برقراری تعادلی بین این دو شما هم می توانید فردی موفق باشید.

ارسال دیدگاه جدید
از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.

دیدگاهی ارسال نشده است!