قطره | مقالات تبلیغات | تجارت الکترونیک

جدیدترین مطالب و مقالات تبلیغات , موفقیت , تجارت الکترونیک و بازاریابی شبکه ای

پایان کار گوشی‌های هوشمند نزدیک است

مارک زاکربرگ در کنفرانسی از ایده‌ای که فیسبوک آن را در برنامه‌ای ۱۰ ساله دنبال می‌کند پرده‌برداری کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از بیزنس‌اینسایدر، زاکربرگ معتقد است در آینده فناوری تلفن‌های هوشمند جایی نخواهند اشت و یک فناوری جدید جایگزین خواهد شد. یک فناوری که در آن خبری از اسکرین‌های هوشمند چه در گوشی، چه تبلت و چه در تلویزیون‌های هوشمند نخواهد بود.

فیسبوک قصد دارد تا سال ۲۰۲۶ در تمام نقاط زمین پوشش اینترنتی ایجاد کند. فناوری‌های هوش مصنوعی را گسترش داده و عینک‌های هوشمندی تولید کند که می‌تواند محتویات فکر شما را بفهمد!

مایکال آبراش یکی از دانشمندان سازمان تحقیقاتی اوکولوس که زیر نظر فیسبوک فعالیت می‌کند اعلام کرده که تنها پنج سال زمان برای تولید عینک‌های فوق هوشمند فیسبوک زمان لازم است.

یکی از پروژه‌هایی که فیسبوک از آن رونمایی کرده “فیسبوک اسپیسز” نام دارد. این پروژه یک اپلیکیشن واقعیت مجازی اجتماعی است که کاربران می‌توانند از طریق آن با دوستان خود به صورت رو در رو صحبت کنند و بعلاوه کاربران می‌توانند با شخصیت‌های مجازی و ربات‌ها هم صحبت کنند.

برای مثال کاربران می‌توانند با یک شخصیت مجازی که پشت پیشخوان رستوران نشسته صحبت کنند و غذا سفارش دهند.

یش از این کاربران تجربه خوبی از کار با ربات‌های فیسبوکی فعال در چت‌ها نداشته‌اند اما با استفاده از عینک هوشمند و زمانی که کاربر یک ارتباط کاملا دوطرفه را با تمام وجود خود احساس می‌کنند تجربه کاربران متفاوت خواهد بود.

مطمئنا زندگی در این دنیای نیمه مجازی ویژگی‌ها، جذابیت‌ها و آسیب‌های متفاوتی خواهد داشت.

باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی قرار است در دنیای فناوری واقعیت مجازی با سردمداری غول‌های بزرگی همچون فیسبوک و گوگل رخ دهد.

ارسال دیدگاه جدید
از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.

دیدگاهی ارسال نشده است!